TR | EN

Dr. Öğr. Üyesi Günet Eroğlu

Bahçeşehir Üniversitesi, Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi

Bilgisayar Mühendisliği Bölümü

MAKALELER

  1. EROĞLU GÜNET, ARMAN FEHİM (2022). k-Means clustering by using the calculated Z-scores from QEEG data of children with dyslexia. Applied Neuropsychology-Child, 0(1), 1-7., Doi: 10.1080/21622965.2022.2074298 (Yayın No: 7686462)
  2. EROĞLU GÜNET, TEBER SERAP, Ertürk Kardelen, Kırmızı Meltem, EKİCİ BARIŞ, ARMAN FEHİM, Balcısoy Selim, Özcan Yusuf Ziya, ÇETİN MÜJDAT (2021). A mobile app that uses neurofeedback and multi-sensory learning methods improves reading abilities in dyslexia: A pilot study. Applied Neuropsychology-Child, Doi: 10.1080/21622965.2021.1908897 (Yayın No: 7110398)
  3. EROĞLU GÜNET, GÜRKAN MERT, TEBER SERAP, Ertürk Kardelen, Kırmızı Meltem, EKİCİ BARIŞ, ARMAN FEHİM, Balcısoy Selim, Özgüz Volkan, ÇETİN MÜJDAT (2020). Changes in EEG complexity with neurofeedback and multi-sensory learning in children with dyslexia: A multiscale entropy analysis. Applied Neuropsychology-Child, 11, Doi: 10.1080/21622965.2020.1772794 (Yayın No: 6998344)

KONFERANS BİLDİRİLERİ

  1. EROĞLU GÜNET, ÇETİN MÜJDAT, ARMAN FEHİM, Balcısoy Selim, EKİCİ BARIŞ, GÜRKAN MERT (2018). Can we predict who will respond more to neurofeedback with resting state EEG?. TIPTEKNO2018, Doi: 10.1109/TIPTEKNO.2018.8596857 (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7705104
  2. EROĞLU GÜNET (2022). A mobile app that uses neurofeedback and multi-sensory learning methods improves reading abilities in dyslexia: A pilot study. Global Webinar on Public Health , Neurology & Mental Disorders (Özet Bildiri/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:7733443)
  3. EROĞLU GÜNET (2022). SIMPLE ARROW-BASED REWARDING NEUROFEEDBACK INTERFACE REDUCES THETA BRAINWAVES MORE THAN ?YOUTUBE?-BASED REWARDING NEUROFEEDBACK INTERFACE: A PILOT STUDY. V. INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON PHYSICAL, SOCIAL AND HEALTH SCIENCES (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7733440)
  4. EROĞLU GÜNET (2022). Auto Train Brain increases the variance of the gamma band sample entropy in the left hemisphere in dyslexia: A pilot study. WORLD S4 2022 (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7773551)
  5. EROĞLU GÜNET (2022). Comparison of the efficacy of multi-modal neurofeedback from 5 and 14- channel EEG headset: A pilot study. 9. Uluslararası Istanbul Bilimsel Araştırmalar Kongresi 2022 (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)
  6. EROĞLU GÜNET (2022). A pilot study found that visually and vocally rewarding neurofeedback improves sample entropy in dyslexia more than vocally rewarding neurofeedback. TıpTekno 2022 (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7919215
  7. EROĞLU GÜNET (2022). Auto Train Brain increases cognitive abilities in a boy with dyslexia and atypical autism: A case study . X. INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7741559)

KİTAPLAR

  1. Beynin ve Yapay Zekanın Yarattığı Fonksiyonel Bağlantısallık ve Enformasyon (2023)., EROĞLU GÜNET, Ekin Yayınevi, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 99, ISBN:978-625-6952-57-7, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 8311934)
  2. Beyin bilimine popüler bakış (2021)., EROĞLU GÜNET, İkinciAdam, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 250, ISBN:978-625-7583-64-0, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7686470)
  3. Dijital Psikiyatri, Bölüm adı:(Gelisimsel disleksi ve otizm spektrum bozuklugu tedavisinde özgün bir nörogeribildirim yöntemi: Auto Train Brain) (2022)., EROĞLU GÜNET, Savaş Dilara, EKİCİ BARIŞ, Türkiye Klinikleri, Editör:Bildik, Tezan, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 146, ISBN:978-625- 401-648-6, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 8311923)